TOP ŽEBŘÍČKY

100 NEJVÝZNAMNĚJŠÍCH FIREM ČR ZA ROK 2016

  1. ŠKODA AUTO a.s.
  2. ČEZ, a. s.
  3. AGROFERT, a.s.
  4. Energetický a průmyslový holding, a.s.
  5. FOXCONN CZ s.r.o.

100 OBDIVOVANÝCH FIREM ČR 2017

  1. ŠKODA AUTO a.s.
  2. AGROFERT, a.s.
  3. Alza.cz a.s.
  4. ČEZ, a.s.
  5. Kofola ČeskoSlovensko a.s.

NEJLEPŠÍ VÝROČNÍ ZPRÁVY

  1. ČEZ, a.s.
  2. CTP Invest, s.r.o
  3. PPF a.s.
  4. České dráhy, a.s.
  5. DEK a.s.

CZECH STABILITY AWARD

2016 Asseco Central Europe, a.s.
2015 
Jan Becher – Karlovarská Becherovka, a.s.
2014 Veba a.s.
2013 Impromat.Int, spol. s r.o.
2012 Seznam.cz a.s.
2011 Deza a.s.
2010 Metrostav a.s.

Regionální projekty

CZECH TOP 100 REGION

Penetrace mezi segment „SME“ a k „prodejním místům“ – projekty CZECH TOP 100 REGION zajišťují přístup k managementu menších a středních firem a ostatních významných institucí, ale také k představitelům místní samosprávy a státní správy na úrovni krajů a měst, pravidelně je k prezentaci využívají partneři CZECH TOP 100.

Účastníci akce – setkání cca stovky osobností daného kraje, které mají rozhodovací kompetence (manažeři významných firem, hejtman, starostové významných měst a větších obcí kraje, významné instituce v kraji – rektoři univerzit a vysokých škol, ředitelé krajských nemocnic apod.)

Forma konání – neformální setkání přímo v některé z významných firem regionu, kromě standardní programové části je spojeno i s prohlídkou zajímavých výrobních prostor hostitelské firmy (v minulosti např. TPCA Kolín, Rodinný pivovar Bernard v Humpolci, Hornické muzeum v Ostravě, R.Jelínek ve Vizovicích,…).

Výrazná mediální publicita – akce jsou často předmětem zájmu jak významných regionálních médií, tak krajských redakcí celostátních médií.

ČESKÁ CENTRA ROZVOJE

Lokalizace projektu „MasterCard Worldwide Centres of Commerce“ – pro realizaci v České republice vybráno 14 krajů a 24 nejvýznamnějších měst. Projekt je připravován pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Zpracovatelem metodiky a hlavním odborným garantem je Vysoká škola ekonomická v Praze, která při hodnocení vychází jak z dostupných statistických údajů, tak z empiricky zjišťovaných informací.

V rámci projektu je publikován jak vlastní žebříček krajů a měst, tak zejména podrobná analýza konkrétní situace daného kraje/města (typu SWOT).


Hlavní partner

Ve spolupráci s

     Natland Group           Moser      PŘEROST A ŠVORC AUTO                           ACTIVA                                                                                                                                                                                                       RPM                                                                         VŠE              MasterCard                                                                                                  

Mediální partneři

    REUTERS                            Moravske hospodarstvi           Radiozurnal   

Dole vlevo

©2016 CZECHTOP100

Dole napravo

Vytvořilo AVITO.cz, redakční systém pagio.cz | omega network